Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Toh Seong-Yuen"'
Autor:
Toh Seong-Yuen, Koon Vui-Yee
Publikováno v:
Studies in Business and Economics, Vol 12, Iss 2, Pp 220-240 (2017)
The purpose of this paper is to study the relationship between the organization's mission statement and its outcomes from a fit perspective in the alignment of the organization's structural and cultural elements. Based on an extension of Campbell's (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f11ab2531a9944d69c7aa99b9b8dcac2
Autor:
Toh, Seong-Yuen, Tehseen, Shehnaz, Mahmoud, Ali B., Cheok, Jason, Grigoriou, Nicholas, Opute, John
Publikováno v:
Corporate Communications: An International Journal, 2021, Vol. 27, Issue 2, pp. 329-345.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CCIJ-03-2021-0031
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Customer Relationship Marketing & Management; Jan-Mar2022, Vol. 13 Issue 1, p1-18, 18p
Publikováno v:
International Journal of Public Sociology and Sociotherapy (IJPSS); January 2022, Vol. 2 Issue: 1 p1-16, 16p
Publikováno v:
International Journal of Customer Relationship Marketing and Management; October 2021, Vol. 13 Issue: 1 p1-18, 18p
Autor:
Toh, Seong-Yuen1 (AUTHOR) seongyuent@sunway.edu.my, Lim, Shue-Li1 (AUTHOR), Kaur, Ranita1 (AUTHOR), Too, Choon-Teng1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Business Perspectives & Research. Sep2022, p1.