Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"Todd, Linda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kousathanas, Athanasios, Pairo-Castineira, Erola, Rawlik, Konrad, Stuckey, Alex, Odhams, Christopher A., Walker, Susan, Russell, Clark D., Malinauskas, Tomas, Wu, Yang, Millar, Jonathan, Shen, Xia, Elliott, Katherine S., Griffiths, Fiona, Oosthuyzen, Wilna, Morrice, Kirstie, Keating, Sean, Wang, Bo, Rhodes, Daniel, Klaric, Lucija, Zechner, Marie, Parkinson, Nick, Siddiq, Afshan, Goddard, Peter, Donovan, Sally, Maslove, David, Nichol, Alistair, Semple, Malcolm G., Zainy, Tala, Maleady-Crowe, Fiona, Todd, Linda, Salehi, Shahla, Knight, Julian, Elgar, Greg, Chan, Georgia, Arumugam, Prabhu, Patch, Christine, Rendon, Augusto, Bentley, David, Kingsley, Clare, Kosmicki, Jack A., Horowitz, Julie E., Baras, Aris, Abecasis, Goncalo R., Ferreira, Manuel A. R., Justice, Anne, Mirshahi, Tooraj, Oetjens, Matthew, Rader, Daniel J., Ritchie, Marylyn D., Verma, Anurag, Fowler, Tom A., Shankar-Hari, Manu, Summers, Charlotte, Hinds, Charles, Horby, Peter, Ling, Lowell, McAuley, Danny, Montgomery, Hugh, Openshaw, Peter J. M., Elliott, Paul, Walsh, Timothy, Tenesa, Albert, Fawkes, Angie, Murphy, Lee, Rowan, Kathy, Ponting, Chris P., Vitart, Veronique, Wilson, James F., Yang, Jian, Bretherick, Andrew D., Scott, Richard H., Hendry, Sara Clohisey, Moutsianas, Loukas, Law, Andy, Caulfield, Mark J., Baillie, J. Kenneth
Publikováno v:
Nature; 20240101, Issue: Preprints p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory 2008 89(4):560-566
Autor:
Schwieler, Lilly, Linderholm, Klas R., Nilsson-Todd, Linda K., Erhardt, Sophie, Engberg, Göran
Publikováno v:
In Life Sciences 2008 83(5):170-175
Autor:
Todd, Leslie, Todd, Linda
Publikováno v:
Women's Studies Newsletter, 1976 Jul 01. 4(3), 4-4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40042374
Publikováno v:
New Zealand Studies in Applied Linguistics; 2017, Vol. 23 Issue 2, p39-59, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.