Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Todd, Dane"'
Autor:
Karns, Michael R. *, Jacxsens, Matthijs, Uffmann, William J., Todd, Dane C., Henninger, Heath B., Burks, Robert T.
Publikováno v:
In Journal of Shoulder and Elbow Surgery January 2018 27(1):151-159
Autor:
Gottschalk, Michael B., Ghasem, Alex, Todd, Dane, Daruwalla, Jimmy, Xerogeanes, John, Karas, Spero
Publikováno v:
In Arthroscopy: The Journal of Arthroscopic and Related Surgery March 2015 31(3):488-493
Publikováno v:
In Arthroscopy Techniques April 2017 6(2):e505-e509
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Todd Dane Bozeman, Niyazi Erdogan
Publikováno v:
A Practice-based Model of STEM Teaching ISBN: 9789463000192
How students gain Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM) content knowledge has been the focus of studies in the fields of neuroscience, psychology, anthropology and linguistics. Research from the 20th century suggested that for stud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26661d27b9cc9683be05500b08f4bc00
https://doi.org/10.1007/978-94-6300-019-2_3
https://doi.org/10.1007/978-94-6300-019-2_3
Autor:
Bozeman, Todd Dane
In this dissertation, I used survey response data from 385 science teachers situated in 50 randomly selected Texas high schools to describe the prevalence of high school science teacher participation in professional activities and levels of job satis
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1969.1/ETD-TAMU-2010-12-8732
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Erdogan, Niyazi, Bozeman, Todd Dane
Publikováno v:
Practice-based Model of STEM Teaching; 2015, p31-42, 12p