Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"Tochon, Francois V."'
Publikováno v:
The French Review, 2001 May 01. 74(6), 1092-1112.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/399831
Autor:
Tochon, François V.
Publikováno v:
Revue française de pédagogie, 2000 Oct 01(133), 129-157.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41201626
Autor:
Tochon, Francois V.
This paper deals with the double agenda of teaching and its epistemology. Both subject-matter and pedagogical realities merge in one strategic focus while immediate actions impose a constant adaptation of planning and relational guidance. Actually, s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::18e4ad3d9920ecbc89201f23521003d4
Autor:
Tochon, François V.
Publikováno v:
The Journal of Educational Thought (JET) / Revue de la Pensée Éducative, 1991 Aug 01. 25(2), 120-133.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23767269
Autor:
Tochon, François V.
Publikováno v:
Revue française de pédagogie, 1992 Apr 01(99), 89-113.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41200267
This article focuses on the creation of instructional materials that serve as a personal environment for learning a less-commonly-taught language. The study aims to raise awareness of ways in which digital personal learning environments can be used i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::3ee8ef69a9e44fa5ff50bde60e3e47b4
https://www.iojet.org/index.php/IOJET/article/view/32
https://www.iojet.org/index.php/IOJET/article/view/32
This article explores international student teaching (IST) within the narratives of a prospective language teacher from the midwestern region of the United States. With a focus on one participant, the case study highlights significant factors that re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::fb7fae37d37395b9c776a4e6613ccd5f
https://hdl.handle.net/11511/36734
https://hdl.handle.net/11511/36734
The concepts and goals that are relied on in intercultural development programs have not been clearly situated in the social contexts of education. ‘Steps’ and ‘strategies’ are applied with varied interpretations to different subject areas. I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9954::81ed7d1ad7d2c346bb0250942313a620
https://hdl.handle.net/11511/43900
https://hdl.handle.net/11511/43900
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.