Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"To, Carol K. S."'
Publikováno v:
Autism and Developmental Language Impairments, Vol 9 (2024)
Purpose Parent involvement is crucial for tailored early intervention programs. The Hanen More Than Words (HMTW) program is a parent-implemented language intervention for autistic children. The current study examined the effectiveness of the HMTW pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/929a7badb93f4538b3bc44e0e41a0881
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin K. H. So, Carol K. S. To
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 11 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a307580f6494e5292aee576fff55159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kevin K. H. So, Carol K. S. To
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 10 (2022)
Language disorder is one of the most prevalent developmental disorders and is associated with long-term sequelae. However, routine screening is still controversial and is not universally part of early childhood health surveillance. Evidence concernin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3068f9ef2ffc4e4a9e199a0c8effea7e
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
This study investigated the effectiveness of the Hanen More Than Words® (HMTW) program amongst parents of children with autism spectrum disorder (ASD) in Hong Kong. In this prospective cohort study, 31 Cantonese-speaking young children with ASD and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e100ecb02ac6485ebad8ba4080aadbc1
Publikováno v:
Autism & Developmental Language Impairments; 4/18/2024, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.