Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Tjokrowijoto P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tjokrowijoto P; Turner Institute for Brain and Mental Health, School of Psychological Sciences, Monash University., Kneebone I; Centre for Research Excellence in Aphasia Recovery and Rehabilitation., Baker C; Centre for Research Excellence in Aphasia Recovery and Rehabilitation., Andrew NE; Peninsula Clinical School, Monash University., Stolwyk RJ; Turner Institute for Brain and Mental Health, School of Psychological Sciences, Monash University.
Publikováno v:
Rehabilitation psychology [Rehabil Psychol] 2024 Aug; Vol. 69 (3), pp. 195-205. Date of Electronic Publication: 2023 Nov 02.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tjokrowijoto, P, Stolwyk, RJ, Ung, D, Kneebone, I, Kilkenny, MF, Kim, J, Olaiya, MT, Dalli, LL, Cadilhac, DA, Nelson, MR, Lannin, NA, Andrew, NE, PRECISE Investigators
BACKGROUND: Untreated poststroke mood problems may influence long-term outcomes. We aimed to investigate factors associated with receiving mental health treatment following stroke and impacts on long-term outcomes. METHODS: Observational cohort study
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::16b6afbeae57f76a85f3fd8c11a69416
https://hdl.handle.net/10453/169080
https://hdl.handle.net/10453/169080
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tjokrowijoto P; Turner Institute for Brain and Mental Health, School of Psychological Sciences, Monash University, Clayton, Australia.; Stroke and Telehealth Research, Monash-Epworth Rehabilitation Research Centre, Richmond, Australia., Stolwyk RJ; Turner Institute for Brain and Mental Health, School of Psychological Sciences, Monash University, Clayton, Australia.; Stroke and Telehealth Research, Monash-Epworth Rehabilitation Research Centre, Richmond, Australia., Ung D; Peninsula Clinical School, Central Clinical School, Monash University, Frankston, Australia., Kilkenny MF; Stroke and Ageing Research, Department of Medicine, School of Clinical Sciences at Monash Health, Monash University, Clayton, Australia.; Stroke Division, Florey Institute of Neuroscience and Mental Health, The University of Melbourne, Heidelberg, Australia., Kim J; Stroke and Ageing Research, Department of Medicine, School of Clinical Sciences at Monash Health, Monash University, Clayton, Australia.; Stroke Division, Florey Institute of Neuroscience and Mental Health, The University of Melbourne, Heidelberg, Australia., Dalli LL; Stroke and Ageing Research, Department of Medicine, School of Clinical Sciences at Monash Health, Monash University, Clayton, Australia., Cadilhac DA; Stroke and Ageing Research, Department of Medicine, School of Clinical Sciences at Monash Health, Monash University, Clayton, Australia.; Stroke Division, Florey Institute of Neuroscience and Mental Health, The University of Melbourne, Heidelberg, Australia., Andrew NE; Peninsula Clinical School, Central Clinical School, Monash University, Frankston, Australia.
Publikováno v:
Disability and rehabilitation [Disabil Rehabil] 2023 Feb; Vol. 45 (3), pp. 504-511. Date of Electronic Publication: 2022 Feb 09.