Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Titterness, Andrea"'
Autor:
Titterness, Andrea Kay
The hippocampus is a brain region intimately involved with learning and memory. Long-term depression (LTD) and long-term potentiation (LTP) are putative mechanisms behind learning and memory. Prenatal and postnatal events that alter LTP and/or LTD al
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2429/24878
Autor:
Wong, Tak Pan, Howland, John G., Robillard, Julie M., Ge, Yuan, Yu, Wayne, Titterness, Andrea K., Brebner, Karen, Liu, Lidong, Weinberg, Joanne, Christie, Brian R., Phillips, Anthony G., Wang, Yu Tian
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2007 Jul 01. 104(27), 11471-11476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25436138
Publikováno v:
In Preventing Domestic Homicides 2020:15-37
Autor:
Al Jamal, Abir, Banman, Victoria, Boldo, Vicky, Cheng, Polly, David, Randal, Dhillon, Misha, Doherty, Deborah, Dolan-Cake, Janie, Fairbairn, Jordan, Fast, Elizabeth, Fischer, Olivia, Giacobbe, Kristina, Guruge, Sepali, Jaffe, Peter, Kulasinghe, Meineka, Lysova, Alexandra, MacPherson, Margaret, MacQuarrie, Barbara, Oliver, Casey L., Olszowy, Laura, Qureshi, Corinne, Reif, Katherine, Richardson/Kinewesquao, Catherine, Rossiter, Katherine, Salas, Jackie, Saxton, Michael, Scott, Katreena, Singer, Verona, Straatman, Anna-Lee, Titterness, Andrea, Yercich, Sarah
Publikováno v:
In Preventing Domestic Homicides 2020:xiii-xv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.