Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Titmarsh, K"'
Publikováno v:
In Technical Innovations & Patient Support in Radiation Oncology December 2019 12:41-49
Autor:
Landeg, SJ, Kirby, AM, Lee, SF, Bartlett, F, Titmarsh, K, Donovan, E, Griffin, CL, Gothard, L, Locke, I, McNair, HA
$\textbf{Objective:}$ The purpose of this UK study was to evaluate interfraction reproducibility and body image score when using ultraviolet (UV) tattoos (not visible in ambient lighting) for external references during breast/chest wall radiotherapy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c2571d75ab79349b6c781dca2a1f15e5
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/263768
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/263768
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology April 2018 127 Supplement 1:S605-S605
Autor:
Landeg, S., Kirby, A.M., Lee, S., Bartlett, F., Donovan, E., Locke, I., Gothard, L., Boyle, S., Titmarsh, K., Griffin, C., McNair, H.
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology April 2015 115 Supplement 1:S390-S390
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Titmarsh, Kumud
This empirical case study explores what constitutes patient safety knowledge in the therapeutic radiography (TR) curriculum and how undergraduate students transfer this type of knowledge from the classroom to the workplace. Drawing on Guile and Evans
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.747500