Zobrazeno 1 - 10
of 505
pro vyhledávání: '"Title I"'
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 6, p 629 (2024)
This study aimed to investigate the relationship between low-income elementary school students’ physical activity enjoyment and physical activity behavior and to determine if their motor competence predicts their physical activity enjoyment and phy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b97f5158d694fbcbf978762552ca3bd
Autor:
Liu, Goodwin1
Publikováno v:
Iowa Law Review. 3/1/2008, Vol. 93 Issue 3, p973-1013. 41p. 7 Charts, 18 Graphs.
Autor:
Brennan, Deborah D.1 deborahdbrennan@gmail.com
Publikováno v:
Educational Leadership. Feb2015, Vol. 72 Issue 5, p56-59. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cynthia Dawn Martelli
Publikováno v:
Athens Journal of Education, Vol 9, Iss 1, Pp 9-22 (2022)
A literacy festival is one of the most effective ways to promote reading and fosters the idea that books make a difference, especially to under-supported students. This paper is based on a research study that focused on how a university literacy fest
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d2bb255cd1942cc880be8d44253f7bc
Autor:
Henderson, Anne T.1 AnneTHenderson1@yahoo.com, Carson, Judy2 Judy.Carson@ct.gov, Avallone, Patti patriciaavallone@sbcglobal.net, Whipple, Melissa3 mwhipple@sandi.net
Publikováno v:
Educational Leadership. May2011, Vol. 68 Issue 8, p48-53. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fox, Jonathan
Publikováno v:
New Republic. 08/09/99, Vol. 221 Issue 6, p16-17. 2p.
Autor:
Cox, Judy Smith
Principals of Title I schools have a responsibility to ensure that all students achieve so that they may graduate on time and are career and college ready (Virginia Department of Education [VDOE], 2022b). This research focused on the principals' inst
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/108882