Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Tita Mihaela-Adriana"'
Publikováno v:
Acta Universitatis Cibiniensis. Series E: Food Technology, Vol 18, Iss 1, Pp 53-58 (2014)
The main goal of the present essay is to improve the degree of information through more efficient labeling of the alimentary products. The observation method has been used for the establishment of the offer of milk and dairy products class on the Rom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2204025374c94b208d093911a52981d7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bradauskiene, Vijole, Vaiciulyte-Funk, Lina, Shah, Bakht Ramin, Cernauskas, Darius, Tita, Mihaela Adriana, Polish Academy Sciences
Publikováno v:
Polish Journal of Food and Nutrition Sciences, Vol 71, Iss 1, Pp 5-20 (2021)
Due to the increasing incidence of gluten intolerance, researchers are focusing on finding ways to eliminate immunotoxicity of wheat, this would allow the use of wheat products for gluten-intolerant consumers. The article reviews recent studies on bi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.