Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Tire-road friction coefficient"'
Publikováno v:
Symmetry, Vol 16, Iss 7, p 792 (2024)
In order to reduce the use of wheel angular velocity sensors and improve the estimation accuracy and robustness of the tire–road friction coefficient (TRFC) in non-Gaussian noise environments, this paper proposes a sensorless control-based distribu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3904dfc6f96c4352a976503ff15a7d6c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Defence Technology, Vol 18, Iss 1, Pp 119-132 (2022)
Because of the complexities of tire-road interaction, the wheels of a multi-wheel distributed electric drive vehicle can easily slip under certain working conditions. As wheel slip affects the dynamic performance and stability of the vehicle, it is c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d33217ab2374b3a87defdf80d907caa
Autor:
Yan Wang, Jingyu Hu, Fa’an Wang, Haoxuan Dong, Yongjun Yan, Yanjun Ren, Chaobin Zhou, Guodong Yin
Publikováno v:
Chinese Journal of Mechanical Engineering, Vol 35, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Many surveys on vehicle traffic safety have shown that the tire road friction coefficient (TRFC) is correlated with the probability of an accident. The probability of road accidents increases sharply on slippery road surfaces. Therefore, acc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d8b9b7e4d1248168f8e2061ca6c8923
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Actuators, Vol 12, Iss 3, p 97 (2023)
In the path tracking control of intelligent vehicles, the traditional linear control method is prone to high tracking errors for uncertain parameters of the steering transmission system and road conditions. Therefore, considering the mechanical frict
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f94bf19af904c0baa7d85a6ef7ea341
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.