Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"Tire-pavement noise"'
Publikováno v:
Discover Civil Engineering, Vol 1, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Despite its widespread use, the close proximity (CPX) test for tire-pavement noise is limited to existing pavements, posing challenges for timely and effective corrections of noisy pavements. Additionally, the CPX test entails significant pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d77fe948cfc47568cc6f1e1a2ea3355
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Buildings, Vol 14, Iss 1, p 64 (2023)
To assess the medium-term performance of porous asphalt pavement during service and its influence on tire/pavement noise level, a seven-year continuous observation and data analysis study was conducted. Key performance indicators were measured and ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0869de35de004507b5ea9ebac36455f3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
New Scientist. 12/13/2014, Vol. 224 Issue 2999, p1-1. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Masino, Johannes1 (AUTHOR) johannes.masino@kit.edu, Foitzik, Michael-Jan1 (AUTHOR), Frey, Michael1 (AUTHOR), Gauterin, Frank1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of the Acoustical Society of America. Jun2017, Vol. 141 Issue 6, p4220-4229. 10p. 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 4 Charts, 3 Graphs.