Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Tiouririne, Nassima Ait-Daoud"'
Autor:
Flickinger, Tabor E., Waselewski, Marika, Tabackman, Alexa, Huynh, Jacqueline, Hodges, Jacqueline, Otero, Kori, Schorling, Kelly, Ingersoll, Karen, Tiouririne, Nassima Ait-Daoud, Dillingham, Rebecca
Publikováno v:
In Patient Education and Counseling July 2022 105(7):2110-2115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hodges, Jacqueline, Waselewski, Marika, Harrington, William, Franklin, Taylor, Schorling, Kelly, Huynh, Jacqueline, Tabackman, Alexa, Otero, Kori, Ingersoll, Karen, Tiouririne, Nassima Ait-Daoud, Flickinger, Tabor, Dillingham, Rebecca
Additional file 2. HOPE app activity. Summary of participant activity on platform during 6-month post-enrollment period.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::21ea9a29b16b1c6d75b225070d7af1e5
Autor:
Hodges, Jacqueline, Waselewski, Marika, Harrington, William, Franklin, Taylor, Schorling, Kelly, Huynh, Jacqueline, Tabackman, Alexa, Otero, Kori, Ingersoll, Karen, Tiouririne, Nassima Ait-Daoud, Flickinger, Tabor, Dillingham, Rebecca
Additional file 1. List of HOPE platform features and functions. Table describing features of HOPE platform.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26e3da0215111d693317db7a23e04151
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.