Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Tiokhin L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anvari F, Kievit R, Pennington Cr, Orben A, Lakens D, Brenton M. Wiernik, Przybylski Ak, Tiokhin L
Publikováno v:
Perspectives on Psychological Science, 18, 2, pp. 503-507
Perspectives on Psychological Science, 18, 503-507
Perspectives on Psychological Science, 18(2), 503-507. SAGE Publications Ltd
Perspectives on Psychological Science, 18, 503-507
Perspectives on Psychological Science, 18(2), 503-507. SAGE Publications Ltd
Psychological researchers currently lack guidance for how to make claims about and evaluate the practical relevance and significance of observed effect sizes, i.e. whether a finding will have impact when translated to a different context of applicati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7a952c6f46830e112d5eb7fed7e3b79c
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/291344
https://repository.ubn.ru.nl/handle/2066/291344
Autor:
Annika S. Nieper, Pat Barclay, Tiokhin L, Szabolcs Számadó, Wu J, Bianca Beersma, Wojtek Przepiorka, Dores Cruz Td, van Lange P, Kim Peters, Lo Iacono S
Gossip, or sharing information about absent others, has been identified as an effective solution to free rider problems in situations with conflicting interests. Yet, the information transmitted via gossip can be biased, because gossipers may send di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a1c009f75a098bb819d3c00ef9a728b0
https://doi.org/10.31234/osf.io/uncfv
https://doi.org/10.31234/osf.io/uncfv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frankenhuis, W.E., Tiokhin, L.
Publikováno v:
Child Development, 89, 2303-2306
Child Development, 89, 6, pp. 2303-2306
Child Development, 89, 6, pp. 2303-2306
Item does not contain fulltext Bjorklund synthesizes promising research directions in developmental psychology using an evolutionary framework. In general terms, we agree with Bjorklund: Evolutionary theory has the potential to serve as a metatheory
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2dfb9e6dd7f47c2ddfdfcc9c15def864
http://hdl.handle.net/2066/197461
http://hdl.handle.net/2066/197461
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.