Zobrazeno 1 - 10
of 4 653
pro vyhledávání: '"Tint, P."'
Traditional model merging methods for multi-task learning (MTL) address task conflicts with straightforward strategies such as weight averaging, sign consensus, or minimal test-time adjustments. This presumably counts on the assumption that a merged
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.19098
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chengyan Gong, Hongpeng Shi, Shuan Liu, Xinyi Gao, Shoujun Zhang, Hao Liu, Xin Liu, Rui Li, Dan Wan
Publikováno v:
Poultry Science, Vol 103, Iss 11, Pp 104192- (2024)
ABSTRACT: An experiment was conducted to investigate the optimal dietary calcium (Ca) levels in Jing Tint 6 layer chicks fed different sources of zinc (Zn). The diets were formulated using 2 different Zn sources: organic Zn (80 mg/kg Zn as HMZn) and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88ed48857d2840f2a4963b68baba993d
Autor:
Chengyan Gong, Hongpeng Shi, Shuan Liu, Xinyi Gao, Shoujun Zhang, Hao Liu, Xin Liu, Rui Li, Dan Wan
Publikováno v:
Poultry Science, Vol 104, Iss 1, Pp 104441- (2025)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69ab73b1801a48b998c40e3841185bda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.