Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tincas, Ioana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2019 63
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai - Psychologia-Paedagogia. 61(2):5-13
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=479572
Publikováno v:
Lervåg, Arne Dolean, Dacian Tincas, Ioana Melby-Lervåg, Monica . Socioeconomic background, nonverbal IQ and school absence affects the development of vocabulary and reading comprehension in children living in severe poverty. Developmental Science. 2019, 22(5)
Developmental Science
Developmental Science
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/75408
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/75408/2/Lerv-g_et_al-2019-Developmental_Science.pdf
https://www.duo.uio.no/bitstream/handle/10852/75408/2/Lerv-g_et_al-2019-Developmental_Science.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Universitatis Babes-Bolyai, Psychologia-Paedagogia; Dec2016, Vol. 61 Issue 2, p5-13, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lervåg A; Department of Education, University of Oslo, Oslo, Norway., Dolean D; Faculty of Psychology and Educational Sciences, Babes-Bolyai University, Cluj-Napoca, Romania.; School of Humanities and Social Sciences, East Georgia State College, Swainsboro, Georgia, USA., Tincas I; Transylvanian Institute of Neuroscience, Cluj-Napoca, Romania., Melby-Lervåg M; Department of Special Needs Education, University of Oslo, Oslo, Norway.
Publikováno v:
Developmental science [Dev Sci] 2019 Sep; Vol. 22 (5), pp. e12858. Date of Electronic Publication: 2019 Jun 14.