Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Timmis, Sue"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2019 34
Autor:
Timmis, Sue1 sue.timmis@bristol.ac.uk, Muñoz-Chereau, Bernardita2
Publikováno v:
Teaching in Higher Education. Jan 2022, Vol. 27 Issue 1, p1-17. 17p. 1 Diagram, 1 Chart.
Higher Education has been repeatedly thought of as critical for the development of the skills, knowledge and expertise considered fundamental for social and economic development (Schuller et al., 2004). More recently, it has been positioned as a cruc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08e58056954c6093bc4ae7d3687654bc
Autor:
Timmis, Sue
Publikováno v:
In Computers & Education August 2012 59(1):3-18
Autor:
Timmis, Sue, Mgqwashu, Emmanuel Mfanafuthi, Naidoo, Kibbie, Muhuro, Patricia, Trahar, Sheila M, Lucas, Lisa, Wisker, Gina, de Wet, Thea
Publikováno v:
Critical Studies in Teaching and Learning, Vol 7, Iss SI, Pp 76-101 (2019)
Critical Studies in Teaching and Learning; Vol 7, No 2 (2019): Special Issue; 76-101
Timmis, S, Mgqwashu, E M, Naidoo, K, Muhuro, P, Trahar, S M, Lucas, L, Wisker, G & de Wet, T 2019, ' Encounters with coloniality : Students’ experiences of transitions from rural contexts into higher education in South Africa ', Critical Studies in Teaching and Learning, vol. 7, no. Special Issue, 5, pp. 76-101 . https://doi.org/10.14426/cristal.v7iSI.195
Critical Studies in Teaching and Learning; Vol 7, No 2 (2019): Special Issue; 76-101
Timmis, S, Mgqwashu, E M, Naidoo, K, Muhuro, P, Trahar, S M, Lucas, L, Wisker, G & de Wet, T 2019, ' Encounters with coloniality : Students’ experiences of transitions from rural contexts into higher education in South Africa ', Critical Studies in Teaching and Learning, vol. 7, no. Special Issue, 5, pp. 76-101 . https://doi.org/10.14426/cristal.v7iSI.195
This paper makes visible the experiences of students transitioning to higher education from rural communities and backgrounds in South Africa. In line with decolonial perspectives, the research adopted a participatory methodology that involved studen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Jun2016, Vol. 42 Issue 3, p454-476. 23p.