Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Timmermans, A. E."'
Autor:
Denis, Malika, Haase, Pi A. B., Mooij, Maarten C., Chamorro, Yuly, Aggarwal, Parul, Bethlem, Hendrick L., Boeschoten, Alexander, Borschevsky, Anastasia, Esajas, Kevin, Hao, Yongliang, Hoekstra, Steven, van Hofslot, Joost W. F., Marshall, Virginia R., Meijknecht, Thomas B., Timmermans, RobG. E., Touwen, Anno, Ubachs, Wim, Willmann, Lorenz, Yin, Yanning
We present an investigation of the performance of the relativistic multi-reference Fock-space coupled cluster (FSCC) method for predicting molecular hyperfine structure (HFS) constants, including a thorough computational study to estimate the associa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.08735
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Timmermans, Y. E. G.1,2, van de Kant, K. D. G.1,3, Krumeich, J. S. M.3,4, Zimmermann, L. J. I.1,2,5, Dompeling, E.1,3, Kramer, B. W.1,2, Maassen, L. L. J.1, Spaanderman, M. A. E.2,6, Vreugdenhil, A. C. E.1,5 a.vreugdenhil@mumc.nl
Publikováno v:
BMC Pregnancy & Childbirth. 2/12/2020, Vol. 20 Issue 1, p1-11. 11p.
Autor:
Timmermans, Katherine E., Cavanagh, Frances C., Chevalier, Natalie, Luctkar-Flude, Marian, Killam, Laura A.
Publikováno v:
JBI Evidence Synthesis; Jul2023, Vol. 21 Issue 7, p1485-1492, 8p
Publikováno v:
In Nurse Education Today May 2013 33(5):475-480
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2007 17(1):42-54
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Killam Laura A, Montgomery Phyllis, Raymond June M, Mossey Sharolyn, Timmermans Katherine E, Binette Janet
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 11, Iss 1, p 26 (2012)
Abstract Background Nursing education necessitates vigilance for clinical safety, a daunting challenge given the complex interchanges between students, patients and educators. As active learners, students offer a subjective understanding concerning s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d3af4c63df34a0b9990d3b2f9fbbfc4
Autor:
Newton Paul N, Green Michael D, Mildenhall Dallas C, Plançon Aline, Nettey Henry, Nyadong Leonard, Hostetler Dana M, Swamidoss Isabel, Harris Glenn A, Powell Kristen, Timmermans Ans E, Amin Abdinasir A, Opuni Stephen K, Barbereau Serge, Faurant Claude, Soong Ray CW, Faure Kevin, Thevanayagam Jonarthan, Fernandes Peter, Kaur Harparkash, Angus Brian, Stepniewska Kasia, Guerin Philippe J, Fernández Facundo M
Publikováno v:
Malaria Journal, Vol 10, Iss 1, p 352 (2011)
Abstract Background Plasmodium falciparum malaria remains a major public health problem. A vital component of malaria control rests on the availability of good quality artemisinin-derivative based combination therapy (ACT) at the correct dose. Howeve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ace8d7d547c1485683e1921f9ac3b5c8