Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Times Higher Education ranking"'
Publikováno v:
PeerJ, Vol 3, p e1217 (2015)
Backround. University rankings are getting very high international media attention, this holds particularly true for the Times Higher Education Ranking (THE) and the Shanghai Jiao Tong University’s Academic Ranking of World Universities Ranking (AR
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdeb050f199c4860826026c5e91cb322
Publikováno v:
Scientometrics
Several individual indicators from the Times Higher Education Survey (THES) data base—the overall score, the reported staff-to-student ratio, and the peer ratings—demonstrate unacceptably high fluctuation from year to year. The inappropriateness
Publikováno v:
PeerJ
PeerJ, Vol 3, p e1217 (2015)
PeerJ, Vol 3, p e1217 (2015)
Backround. University rankings are getting very high international media attention, this holds particularly true for the Times Higher Education Ranking (THE) and the Shanghai Jiao Tong University’s Academic Ranking of World Universities Ranking (AR
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Geoffrey Boulton
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. :74-82
International rankings of universities influence the perceptions and priorities of governments, of businesses and students. Rectors and university councils see the achievement of high ranking as a strategic imperative. However, their value and benefi