Zobrazeno 1 - 10
of 60 253
pro vyhledávání: '"Time to intervention"'
Autor:
Biswas, Subhankar1, Paul, A. K.2 apaul_66@yahoo.com, Yeasin, Md2, Paul, Ranjit Kumar2, Roy, H. S.2, Kumar, Prakash2
Publikováno v:
Current Science (00113891). 11/25/2024, Vol. 127 Issue 10, p1233-1240. 8p.
Autor:
Yue, Kun, Zhang, Mingshan, Chen, Jingruo, Yu, Chun, Nie, Kexin, Gao, Zhiqi, Yang, Jinghan, Liang, Chen, Shi, Yuanchun
Situational visual impairments (SVIs) significantly impact mobile readability, causing user discomfort and hindering information access. This paper introduces SituFont, a novel just-in-time adaptive intervention (JITAI) system designed to enhance mob
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.09562
Autor:
Dowling, Nicki A.1,2 (AUTHOR) nicki.dowling@deakin.edu.au, Rodda, Simone N.1,3 (AUTHOR), Merkouris, Stephanie S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Gambling Studies. Jun2024, Vol. 40 Issue 2, p717-747. 31p.
Stepped wedge cluster randomized trials (SWCRTs) often face challenges with potential confounding by time trends. Traditional frequentist methods can fail to provide adequate coverage of the intervention's true effect using confidence intervals, wher
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.03287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Takeuchi, Hiroki1 (AUTHOR) takeuchi@p.u-tokyo.ac.jp, Ishizawa, Tetsuro2,3 (AUTHOR), Kishi, Akifumi2 (AUTHOR), Nakamura, Toru4 (AUTHOR), Yoshiuchi, Kazuhiro2 (AUTHOR), Yamamoto, Yoshiharu1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Internet Research. 2024, Vol. 26, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.