Zobrazeno 1 - 10
of 1 198
pro vyhledávání: '"Tilling, K."'
Autor:
Bryant, M., Santorelli, G., Fairley, L., Petherick, E.S., Bhopal, R.S., Lawlor, D.A., Tilling, K., Howe, L.D., Farrar, D., Cameron, N., Mohammed, Mohammed A., Wright, J., Born in Bradford Childhood Obesity Scientific Group
Yes
In many countries, routine data relating to growth of infants are collected as a means of tracking health and illness up to school age. These have potential to be used in research. For health monitoring and research, data should be accurate
In many countries, routine data relating to growth of infants are collected as a means of tracking health and illness up to school age. These have potential to be used in research. For health monitoring and research, data should be accurate
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/7151
Autor:
Fairley, L., Petherick, E.S., Howe, L.D., Tilling, K., Cameron, N., Lawlor, D.A., West, Jane, Wright, J.
OBJECTIVE: To describe the growth pattern from birth to 2 years of UK-born white British and Pakistani infants. DESIGN: Birth cohort. SETTING: Bradford, UK. PARTICIPANTS: 314 white British boys, 383 Pakistani boys, 328 white British girls and 409 Pak
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/5964
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine September 2018 213:1-11
Autor:
de Vocht, F., Suderman, M., Tilling, K., Heron, J., Howe, L.D., Campbell, R., Hickman, M., Relton, C.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders February 2018 227:588-594
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Epidemiology and Community Health (1979-), 2016 Sep 01. 70, A104-A104.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26383723
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.