Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Tijms J"'
Autor:
Fraga González, G., Van der Molen, M.J.W., Žarić, G., Bonte, M., Tijms, J., Blomert, L., Stam, C.J., Van der Molen, M.W.
Publikováno v:
In Clinical Neurophysiology September 2016 127(9):3165-3175
Autor:
Fraga González, G., Žarić, G., Tijms, J., Bonte, M., Blomert, L., Leppänen, P., van der Molen, M.W.
Publikováno v:
In Brain and Cognition July 2016 106:42-54
Autor:
Van Koert, M.J.H., Leona, N.L., Rispens, J.E., Tijms, J., Van der Molen, M.W., van Daal, V.H.P., Snellings, P., De Wilde, V., Goriot, C.
Publikováno v:
Second Language Learning Before Adulthood: Individual Differences in Children and Adolescents, 31-64
STARTPAGE=31;ENDPAGE=64;TITLE=Second Language Learning Before Adulthood
STARTPAGE=31;ENDPAGE=64;TITLE=Second Language Learning Before Adulthood
Previous studies showed that phonological short-term and working memory spans are related to vocabulary and grammar learning in children learning a second language. Typically, short-term storage, as measured by simple span tasks such as non-word repe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::08857d9492f5fe8434b52583c8b91977
https://doi.org/10.1515/9783110743043-003
https://doi.org/10.1515/9783110743043-003
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Reading, 41(3), 525-545. Wiley-Blackwell
Reading skills and social–emotional competencies are two important skills for both academic achievement and long‐term quality of life. The present study evaluated the effects of a school‐based intervention to promote reading skills and social
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1636f4c17fdc0e1247acdbc0958666c4
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/bibliotherapeutic-book-club-intervention-to-promote-reading-skills-and-social-emotional-competencies-in-low-ses-communitybased-high-schools-a-randomised-controlled-trial(cc7fd841-dbb9-468c-860a-dabebc3d87b9).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/bibliotherapeutic-book-club-intervention-to-promote-reading-skills-and-social-emotional-competencies-in-low-ses-communitybased-high-schools-a-randomised-controlled-trial(cc7fd841-dbb9-468c-860a-dabebc3d87b9).html