Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Tigelaar, E.H."'
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education February 2023 122
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Oct/Nov2024, Vol. 30 Issue 7/8, p1083-1096, 14p
Educational democratic (ED) values and their manifestation in school are related to the school context and the socio-political-cultural setting. In-depth interviews were conducted with nine participants, including two principals, four teachers, and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::d3c16341993a48035c24a56e74324035
https://hdl.handle.net/1887/3274279
https://hdl.handle.net/1887/3274279
Research indicates that knowledge sharing promotes teacher professional learning opportunities and development. However, it is yet to be known what motivates teachers in rural schools in sharing their knowledge as they may face more challenges than t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::70ffc368fe0aa9c569a71100e1adba22
https://hdl.handle.net/1887/3263754
https://hdl.handle.net/1887/3263754
Autor:
Wurth, J.G.R., Admiraal, W.F., Jong, J.C. de, Hulshof, H., Tigelaar, E.H., Mottart A., Vanhooren S.
Publikováno v:
31ste conferentie onderwijs Nederlands, 83-87. Gent: HSN
STARTPAGE=83;ENDPAGE=87;TITLE=31ste conferentie onderwijs Nederlands
STARTPAGE=83;ENDPAGE=87;TITLE=31ste conferentie onderwijs Nederlands
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::24efde5553971ab7c646d0e4f58c3cc5
https://hdl.handle.net/1887/57535
https://hdl.handle.net/1887/57535
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Admiraal, W.F., Tigelaar, E.H., Wouters, P.F., Saab, N., Mearns, T.L., Brok, P.J. den, Schuitema, J.A., Leiden University
The Vietnamese education system before 2013 struggled with many emerging issues, including achievement obsession, inflexible teaching strategies, student passivity, and cumbersome and lacking practice curriculum (see Le et al., 2022). Against that ba
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______202::54a7bf3d35264799f81c23cd3957122b