Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tichá, Iva"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paulíček, Miroslav, Krhutová, Lenka, Kuzníková, Iva, Vondroušová, Kamila, Tichá, Iva, Lukšová, Hana, Blahová, Petra Anna-Marie, Valoušková, Veronika, Dabrowská, Marcela, Kristiníková, Jarmila, Šaloun, Petr
Publikováno v:
KONTAKT - Journal of Nursing & Social Sciences related to Health & Illness; 2021, Vol. 23 Issue 3, p200-206, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 66-73 (2014)
In an attempt to improve the quality of doctoral studies and the satisfaction of PhD students at the Czech University of Life Sciences Prague (CULS Prague) the authors disseminated online questionnaire among all PhD students in May and June 2014. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fe7d8bfa7dd4da28e2ef05c572f2096
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 7, Iss 3-4, Pp 87-94 (2014)
In the paper we first examine students´ ability to use tacit knowledge. We conducted the experiment to test whether the students are able to transfer and use tacit knowledge they obtained in the basic course of Strategic management. As tacit knowled
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2e82cf0ea454a25a5c6fda4e5919955
Publikováno v:
Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science, Vol 6, Iss 4, Pp 265-280 (2013)
Research results and university performance measures have been frequently discussed topic in the Czech higher education system. Performance can be improved by establishing innovations in education in many areas. At higher education sector the perform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/461ab90ed1a5440e9e0d9604a950340f
Autor:
Tichá, Ivana
2. Summary Background: A greatly increased risk for development of hereditary breast cancer is associated with germline mutations in several susceptibility genes. In this study we analyzed large genomic rearrangements (LGRs) in BRCA1/2 genes and we a
Externí odkaz:
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-299390