Zobrazeno 1 - 10
of 77
pro vyhledávání: '"Tibi Sana"'
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. Aug2024, Vol. 47 Issue 3, p139-153. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Oct 01. 70(3), 379-379.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724769
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 200-219.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tibi, Sana1 sana.tibi@cci.fsu.edu, Kirby, John R.2
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Apr2019, Vol. 62 Issue 4, p993-1014. 22p. 8 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Frontiers in Communication. 7
Arabic is a language with unique characteristics, yet the role metalinguistic skills (i. e., phonological awareness, morphological awareness, and orthographical knowledge) play in the development of reading and reading comprehension in Arabic is not
Autor:
Fumero, Keisey1 kgf17@my.fsu.edu, Tibi, Sana1
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2020, Vol. 51 Issue 3, p572-588. 17p. 3 Diagrams, 1 Chart.
Publikováno v:
Reading & Writing Quarterly. 38:184-197
This study examined whether the phonological awareness (PA) deficit in Arabic speaking dyslexic children could be impacted by the presence vs. absence of verbal working memory (WM) as function of t...