Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Tibboel H"'
Autor:
Van Bockstaele, B., Tibboel, H., Larsen, H., Wiers, R.W., Bögels, S.M., Salemink, E., Experimental psychopathology, Leerstoel Engelhard
Publikováno v:
Cognition & Emotion, 35(5), 859. Psychology Press Ltd
Cognition & Emotion, 35(5), 859-873. Taylor and Francis Ltd.
Cognition & Emotion, 35(5), 859-873. Taylor and Francis Ltd.
Dual process models posit that combinations of impulsive and reflective processes drive behaviour, and that the capacity to engage in effortful cognitive processing moderates the relation between measures of impulsive or reflective processes and actu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0fb529951bcc25292b6354d8502233e5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Psychological Record, 63(3), 427-439. Psychological Record
he attentional blink (AB) effect refers to the finding that the second of two quickly presented masked targets (T1 and T2) is less likely to be identified when the temporal lag between the targets is short than when it is long (Raymond, Shapiro, & Ar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::6e4397a669c32a5173361d6f5c7db456
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/is-the-diminished-attentional-blink-for-salient-t2-stimuli-driven-by-a-response-bias(3faa79f6-8de8-44aa-92b6-8c6aaf738ee6).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/is-the-diminished-attentional-blink-for-salient-t2-stimuli-driven-by-a-response-bias(3faa79f6-8de8-44aa-92b6-8c6aaf738ee6).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.