Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Tiatia-Seath J"'
Autor:
Tupai-Firestone, R., Faeamani, G., Okiakama, E., Funaki, T., Henry, A., Prapavessis, D., Masaga, J., Firestone, J., Tiatia-Seath, J., Anna Matheson, Brown, B., Schleser, M., Kaholokula, K., Ing, C., Borman, B., Ellison-Loschmann, L.
Publikováno v:
N Z Med J
Victoria University of Wellington Elements
Victoria University of Wellington Elements
AIM: Using a co-design approach, we describe exploratory findings of a community-based intervention to mobilise Pasifika communities into action, with the intent of reducing the risk factors of prediabetes. METHOD: A group of 25 Pasifika youth aged 1
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::034781738f17f085034ac8f689a57759
https://europepmc.org/articles/PMC8816523/
https://europepmc.org/articles/PMC8816523/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.