Zobrazeno 1 - 10
of 7 721
pro vyhledávání: '"Tia, E"'
Autor:
Drew, Alison L., Rhoades, Kimberly A., Eddy, J. Mark, Smith Slep, Amy M., Kim, Tia E., Currie, Cailin
Publikováno v:
In Social and Emotional Learning: Research, Practice, and Policy December 2024 4
Autor:
Seán Hennessey, Roberto González-Gómez, Kathryn McCarthy, Christopher S. Burke, Camille Le Houérou, Nirod Kumar Sarangi, Patrick McArdle, Tia E. Keyes, Fabio Cucinotta, Pau Farràs
Publikováno v:
ACS Omega, Vol 9, Iss 12, Pp 13872-13882 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6c03be941d34fabb50a8e86776f13fd
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces B: Biointerfaces February 2024 234
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social and Emotional Learning: Research, Practice, and Policy December 2023 2
Publikováno v:
Repositorio Pontificia Universidad Católica del Ecuador
Pontificia Universidad Católica del Ecuador
instacron:PUCE
Pontificia Universidad Católica del Ecuador
instacron:PUCE
El presente proyecto, propone realizar el diseño de los servicios de telecomunicaciones para una vivienda digital utilizando normas y estándares de cableado estructurado ANSI, TIA e ISO. El diseño se aplicó en una vivienda localizada en el valle
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::923611dac071e9043f0b985084613a8a
http://repositorio.puce.edu.ec/handle/22000/12486
http://repositorio.puce.edu.ec/handle/22000/12486
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Angewandte Chemie International Edition; 10/7/2024, Vol. 63 Issue 41, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karen L. Thierry, Amanda Page, Cailin Currie, Jordan Posamentier, Yangyang Liu, Jane Choi, Haleigh Randall, Poojashree Rajanbabu, Tia E. Kim, Sherri C. Widen
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
IntroductionFor universal SEL programs to contribute to positive learning environments, all school staff must be involved in implementing the program (CASEL, 2020). The first aim of the current study was to examined school/district- and macro-level f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/690ad37ed92e4280b869c700f15e7128