Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"Thushara, V"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amol, P., Bemal, Suchandan, Shankar, D., Jain, V., Thushara, V., Vijith, V., Vinayachandran, P.N.
Publikováno v:
In Progress in Oceanography July 2020 186
Autor:
Vinayachandran, P. N., Matthews, Adrian J., Kumar, K. Vijay, Sanchez-FrankNKs, Alejandra, Thushara, V., George, Jenson, Vijith, V., Webber, Benjamin G. M., Queste, Bastien Y., Roy, Rajdeep, Sarkar, Amit, Baranowski, Dariusz B., Bhat, G. S., Klingman, Nicholas P., Peatman, Simon C., Parida, C., Heywood, Karen J., Hall, Robert, King, Brian, Kent, Elizabeth C., Nayak, Anoop A., Neema, C. P., Amol, P., Lotliker, A., Kankonkar, A., Gracias, D. G., Vernekar, S., D’Souza, A. C., Valluvan, G., Pargaonkar, Shrikant M., Dinesh, K., Giddings, Jack, Joshi, Manoj
Publikováno v:
Bulletin of the American Meteorological Society, 2018 Aug 01. 99(8), 1569-1588.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26639458
Autor:
Thushara, V. T., Murali Krishnan, J.
Publikováno v:
International Journal of Pavement Engineering; 2023, Vol. 24 Issue 2, p1-15, 15p
The marketing mix refers to the combination of factors used by brands to get the right response from the people they are targeting. The 4Ps make up a typical marketing mix Price, Product, Promotion and Place. The 4Ps of marketing is a model for enhan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4f80aa8aadd4e81c0e333f05975b35ed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thushara V T
Publikováno v:
Lecture Notes in Civil Engineering ISBN: 9783030486785
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4fc2e216fa2332e67913e3053cf81465
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48679-2
https://doi.org/10.1007/978-3-030-48679-2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.