Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Three-dimensional learning"'
Publikováno v:
Disciplinary and Interdisciplinary Science Education Research, Vol 5, Iss 1, Pp 1-21 (2023)
Abstract The National Research Council’s Framework for K-12 Science Education and the subsequent Next Generation Science Standards have provided a widespread common language for science education reform over the last decade. These efforts have natu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/81cd6c48a5e3414f9367deade0873516
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
IntroductionThe Framework for K-12 Science Education (the Framework) and the Next- Generation Science Standards (NGSS) define three dimensions of science: disciplinary core ideas, scientific and engineering practices, and crosscutting concepts and em
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/baa74762c86f421581e14fa8977f9371
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2016 Nov 01. 78(9), 755-763.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411143
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2016 Nov 01. 78(9), 748-754.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.