Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Threat-anxiety"'
Autor:
Juan Cruz Beron, Guillermo Solovey, Ignacio A. Ferrelli, María E. Pedreira, Rodrigo S. Fernández
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-8 (2024)
Abstract When updating beliefs, humans tend to integrate more desirable information than undesirable information. In stable environments (low uncertainty and high predictability), this asymmetry favors motivation towards action and perceived self-eff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/493408b9e59b4419a27c7f3e097cf552
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Previous research has demonstrated the impact of political ideology on a wide variety of psychological and behavioral processes. Contributing to this research, we examine the effect of organizational decision makers’ political ideology and job cand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::04e25c844c9fabd698db719f2f22e0c4
http://hdl.handle.net/11565/4033507
http://hdl.handle.net/11565/4033507
Autor:
Sağlam, Mehmet, Tavman, E. Başak
Tüm dünyanın gündemine oturan küresel COVID-19 salgını milyarlarca insan arasında korku, panik ve belirsizliği tetikleyerek tüketicilerin dürtüsel satın alma davranışı sergilemesine neden olmuştur. Bu davranışın öncüllerinin ve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3595::58f6c30ac631c1a245de89e322856382
http://hdl.handle.net/11467/6314
http://hdl.handle.net/11467/6314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study reports on the relationship between evaluative learning (EL) and attentional preference in children with varying degrees of anxiety, as measured by the Multidimensional Anxiety Scale for Children, and varying degrees of parental anxiety, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::036149d3a84a457366618f4d195dd5a0
https://uwe-repository.worktribe.com/file/1018592/1/Rapid_Acquisition_of_Emotional_Information_and_Attentional_Bias_in_Anxious_Children.pdf
https://uwe-repository.worktribe.com/file/1018592/1/Rapid_Acquisition_of_Emotional_Information_and_Attentional_Bias_in_Anxious_Children.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.