Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Thorsson, Max"'
Autor:
Söderlund Göran B W, Hadjikhani Nouchine, Thorsson Max, E-Said Sara, Claesdotter-Knutsson Emma, Gustafsson Peik, Johnels Jakob Åsberg
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Child and Adolescent Psychiatry and Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 92-99 (2024)
Experimental research has shown the benefits of auditory white noise on cognitive performance in children with attention problems. However, little is currently known about individual differences in noise response amongst children with a clinical diag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e04e701f44bc4681a5551415e6f18c6e
Autor:
Galazka, Martyna A.1,2 (AUTHOR) martyna.galazka@ait.gu.se, Thorsson, Max1 (AUTHOR), Lundin Kleberg, Johan3,4 (AUTHOR), Hadjikhani, Nouchine1,5 (AUTHOR), Åsberg Johnels, Jakob1,6,7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 8/7/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-12. 12p.
A novel end-to-end dual-camera system for eye gaze synchrony assessment in face-to-face interaction.
Publikováno v:
Attention, Perception & Psychophysics; Oct2024, Vol. 86 Issue 7, p2221-2230, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thorsson, Max, Galazka, Martyna A., Johnson, Mats, Åsberg Johnels, Jakob, Hadjikhani, Nouchine
Publikováno v:
Experimental Brain Research; Feb2024, Vol. 242 Issue 2, p337-353, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.