Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Thorpe, Vicki"'
Autor:
Thorpe, Vicki.
Publikováno v:
ResearhArchive@Victoria e-Thesis.
Thesis (M.Mus.)--New Zealand School of Music, 2007.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10063/272
Autor:
Kinsella, Victoria1 (AUTHOR), Thorpe, Vicki2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Arts Education Policy Review. 2022, Vol. 123 Issue 4, p205-217. 13p. 1 Chart.
Autor:
Thorpe, Vicki1 vicki.thorpe@vuw.ac.nz, Kinsella, Victoria2
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies. Aug2021, Vol. 53 Issue 4, p531-545. 15p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thorpe, Vicki
In garages, practice rooms and classrooms, young people are composing music in rock and pop bands; engaged in working together in the shared enterprise of group music making. This study aims to contribute to scholarly knowledge through describing, an
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10179/673
Autor:
Prout, Peter F., Wolgemuth, Jennifer R., Gray, Christina C., Lowe, Geoffrey M., Thorpe, Vicki, Killam, Rachel
Publikováno v:
Reflective Practice; Oct2021, Vol. 22 Issue 5, p614-626, 13p
Autor:
Thorpe, Vicki, Lamb, Janeen
In this article, it is argued that there are disparities in the views and understanding of how students learn by teachers and members of a school leadership team. This understanding is important in meeting Australian Institute for Teaching and School
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::ee32b0eff5babc7d8052cdf31913b86e
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8vz0x/building-a-shared-contemporary-understanding-of-learning-aligned-to-the-aitsl-teacher-and-principal-standards
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8vz0x/building-a-shared-contemporary-understanding-of-learning-aligned-to-the-aitsl-teacher-and-principal-standards
Autor:
Thorpe, Vicki1 (AUTHOR) vicki.thorpe@vuw.ac.nz
Publikováno v:
Music Education Research. Dec2012, Vol. 14 Issue 4, p417-429. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.