Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Thornley, Christina"'
Autor:
Thornley, Christina
In recent years, professional development programmes that have been made available to teachers in New Zealand and other western countries have not often achieved the desired outcomes of improved teacher practice and decision making, or increased stud
Externí odkaz:
http://adt.otago.ac.nz./public/adt-NZDU20081205.084524
Autor:
Thornley, Christina
Publikováno v:
Literacy Forum. 2024, Vol. 39 Issue 1, p90-91. 2p.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2011 Feb 01. 64(5), 358-362.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41000930
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2009 May 01. 52(8), 720-722.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27654334
Autor:
Bertanees *, Cherry1 (AUTHOR) cherry200@actrix.co.nz, Thornley, Christina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Jul2004, Vol. 32 Issue 2, p81-93. 13p.
Autor:
Graham, Sue1, Thornley, Christina1
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Teacher Education. Nov2000, Vol. 28 Issue 3, p235-245. 11p. 1 Diagram.
Publikováno v:
Teachers & Teaching; Feb2004, Vol. 10 Issue 1, p7-20, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thornley, Christina
Publikováno v:
Curriculum and Teaching; January 1999, Vol. 14 Issue: 2 p123-136, 14p