Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"Thorne PR"'
Publikováno v:
Morton-Jones, RT; Vlajkovic, SM; Thorne, PR; Cockayne, DA; Ryan, AF; & Housley, GD. (2015). Properties of ATP-gated ion channels assembled from P2X2subunits in mouse cochlear Reissner’s membrane epithelial cells. Purinergic Signalling, 11(4), 551-560. doi: 10.1007/s11302-015-9473-4. UC San Diego: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9nw3j94p
© 2015, Springer Science+Business Media Dordrecht. In the cochlea, Reissner’s membrane separates the scala media endolymphatic compartment that sustains the positive endocochlear potential and ion composition necessary for sound transduction, from
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bb654a16f62069f68772e18d6a99b014
http://www.escholarship.org/uc/item/9nw3j94p
http://www.escholarship.org/uc/item/9nw3j94p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.