Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Thoonen Bart"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Gaalen Johanna L, Bakker Moira J, van Bodegom-Vos Leti, Snoeck-Stroband Jiska B, Assendelft Willem JJ, Kaptein Ad A, van der Meer Victor, Taube Christian, Thoonen Bart P, Sont Jacob K
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 7, Iss 1, p 113 (2012)
Abstract Background Internet-based self-management (IBSM) support cost-effectively improves asthma control, asthma related quality of life, number of symptom-free days, and lung function in patients with mild to moderate persistent asthma. The curren
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ef3f312b6fa4f01a7053644bf86baf1
Autor:
van Bragt Stephanie, van den Bemt Lisette, Thoonen Bart, van Weel Chris, Merkus Peter, Schermer Tjard
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 12, Iss 1, p 137 (2012)
Abstract Background Asthma is one of the major chronic health problems in children in the Netherlands. The Pelican is a paediatric asthma-related quality of life instrument for children with asthma from 6–11 years old, which is suitable for clinica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e6042b63209f4b89afa235ecd24e9f30
Autor:
Akkermans Reinier P, Berrevoets Marvin A, Smeele Ivo J, Lucas Annelies E, Thoonen Bart P, Grootens-Stekelenburg Joke G, Heijdra Yvonne F, van Weel Chris, Schermer Tjard R
Publikováno v:
BMC Pulmonary Medicine, Vol 12, Iss 1, p 12 (2012)
Abstract Background Current COPD guidelines advocate a fixed < 0.70 FEV1/FVC cutpoint to define airflow obstruction. We compared rate of lung function decline in respiratory symptomatic 40+ subjects who were 'obstructive' or 'non-obstructive' accordi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b01ea4c24a7e4997a3f5f30877174688
Autor:
van Schie, Rosalin, Coolen, Ester, van Tuijl, Anne, van der Velden, Janielle, Thoonen, Bart, Scherpbier‐de Haan, Nynke
Publikováno v:
Medical Education; Nov2024, Vol. 58 Issue 11, p1350-1360, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van der Gulden, Rozemarijn, Timmerman, Angelique, Muris, Jean W. M., Thoonen, Bart P. A., Heeneman, Sylvia, Scherpbier-de Haan, Nynke D.
Publikováno v:
Perspectives on Medical Education, 11, 247-257
Perspectives on Medical Education, 11, 5, pp. 247-257
Perspectives on medical education, 11. SPRINGER
Perspectives on Medical Education, 11, 5, pp. 247-257
Perspectives on medical education, 11. SPRINGER
Contains fulltext : 287785.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) INTRODUCTION: Portfolio use to support self-regulated learning (SRL) during clinical workplace learning is widespread, but much is still unknown regarding its effectiveness. This r
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.