Zobrazeno 1 - 10
of 363
pro vyhledávání: '"Thomson, J.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Developmental Language Disorder (DLD) [Also referred to as Specific Language Impairment (SLI)] and dyslexia are neurodevelopmental disorders which show similar behavioral manifestations. In this study, between-group comparisons and frequency analysis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::2f9ab6e5705cd7e6c20f4aa689099375
https://eprints.whiterose.ac.uk/170989/3/Relationship_between_Dyslexia_and_DLD_in_European_Portuguese_school-aged_children.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/170989/3/Relationship_between_Dyslexia_and_DLD_in_European_Portuguese_school-aged_children.pdf
For children who may face reading difficulties, early intervention is a societal priority. However, early intervention requires early detection. While much research has approached the issue of identification through measuring component skills at sing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::b6e52386de3faafb98b916f5340b0b42
https://eprints.whiterose.ac.uk/161202/1/1-s2.0-S0959475219307911-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/161202/1/1-s2.0-S0959475219307911-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lundetrae, K., Thomson, J.M.
Rhythm plays an organisational role in the prosody and phonology of\ud language, and children with literacy difficulties have been found to demonstrate\ud poor rhythmic perception. This study explored whether students’ performance on a\ud simple rh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ad41951dc252f7a2b1bcc356ff377762
https://eprints.whiterose.ac.uk/123011/1/10.1007%2Fs11145-017-9782-9.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/123011/1/10.1007%2Fs11145-017-9782-9.pdf
Autor:
Edington, J., Boorman, J., Durrant, E.R., Perkins, A., Giffin, C.V., James, R., Thomson, J.M., Oldroyd, J.C., Smith, J.C., Torrance, A.D., Blackshaw, V., Green, S., Hill, C.J, Berry, C., McKenzie, C., Vicca, N., Ward, J.E., Coles, S.J.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition June 2000 19(3):191-195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This study examined the efficacy of a supplemental, multicomponent adolescent reading intervention for middle school students who scored below proficient on a state literacy assessment. Using a within-school experimental design, the authors randomly
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f2fc1ad76f8ddc4994657084469c7778