Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Thomson, Dave"'
School performance measures are published annually in England to hold schools to account and to support parental school choice. This article reviews and evaluates the Progress 8 secondary school accountability system for state-funded schools. We asse
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.06299
Publikováno v:
In Labour Economics December 2020 67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
eConf C000821 (2000) TUc13
The SNS SRF system is operated with a pulsed beam. For the SRF system to track the repetitive reference trajectory, a feedback and a feedforward controllers has been proposed. The feedback controller is to guarantee the closed loop system stability a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/physics/0008161
Autor:
Burgess, Simon1, Thomson, Dave2 dave.thomson@fft.org.uk
Publikováno v:
British Educational Research Journal. Jun2019, Vol. 45 Issue 3, p592-621. 30p. 16 Charts, 8 Graphs.
Publikováno v:
Prior, L, Jerrim, J, Thomson, D & Leckie, G 2021, ' A review and evaluation of secondary school accountability in England : Statistical strengths, weaknesses, and challenges for 'Progress 8' ', arXiv . < https://arxiv.org/abs/2104.06299 >
School performance measures are published annually in England to hold schools to account and to support parental school choice. This article reviews and evaluates the Progress 8 secondary school accountability system for state-funded schools. We asse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2642::6b62f32f5d1809aaed7074ec442b5c38
https://hdl.handle.net/1983/0d90f73e-0375-406a-9d7c-02b23b071fb4
https://hdl.handle.net/1983/0d90f73e-0375-406a-9d7c-02b23b071fb4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parameshwaran, Meenakshi1 meenakshi.parameshwaran@fft.org.uk, Thomson, Dave2
Publikováno v:
London Review of Education. Sep2015, Vol. 13 Issue 2, p157-173. 17p.
Publikováno v:
Review of Education; Oct2021, Vol. 9 Issue 3, p1-30, 30p