Zobrazeno 1 - 10
of 519
pro vyhledávání: '"Thompson RE"'
In this article, we will discuss and analyse the implementation of a Students-as-Partners (SaP) initiative in a formal medical curriculum. Effective student-staff collaboration led to the development of student-centred lessons that were relevant and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::91a1c434ef351d05d17833fd6300b42d
https://hdl.handle.net/10453/162929
https://hdl.handle.net/10453/162929
Publikováno v:
In The Journal of Minimally Invasive Gynecology November-December 2019 26(7) Supplement:S63-S63
Autor:
Thompson Re
Publikováno v:
New England Journal of Medicine. 339:777-778
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.