Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Thompson, W. K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, W. K.
Publikováno v:
The Journal of Educational Sociology, 1943 May 01. 16(9), 557-561.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2262912
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Infante, M A, Eberson, S C, Zhang, Y, Brumback, T, Brown, S A, Colrain, I M, Baker, F C, Clark, D B, Bellis, M D De, Goldston, D, Nagel, B J, Nooner, K B, Zhao, Q, Pohl, K M, Sullivan, E V, Pfefferbaum, A, Tapert, S F, Thompson, W K
Publikováno v:
Cerebral Cortex; 6/15/2022, Vol. 32 Issue 12, p2611-2620, 10p
Cognitive performance in children is predictive of academic and social outcomes; therefore, understanding neurobiological mechanisms underlying individual differences in cognition during development may be important for improving outcomes. Some theor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharebioRxiv::16d0925dcc0bfada7b4af854426426a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.