Zobrazeno 1 - 10
of 194
pro vyhledávání: '"Thompson, Rachel H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Sep 01. 29(3), 543-570.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education and Treatment of Children, 2005 Aug 01. 28(3), 206-221.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42899845
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bancroft, Stacie L.1,2, Thompson, Rachel H.2, Peters, Lindsay C.2, Dozier, Claudia L.3, Harper, Amy M.3
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Apr2016, Vol. 31 Issue 2, p107-119. 13p. 1 Chart, 3 Graphs.
REARRANGING NATURALLY OCCURRING CONTINGENCIES TO INCREASE DESIRABLE BEHAVIOR IN A TODDLER CLASSROOM.
Publikováno v:
Behavioral Interventions. Jul2014, Vol. 29 Issue 3, p177-185. 9p. 1 Black and White Photograph, 1 Chart.
Publikováno v:
Journal of Intellectual & Developmental Disability. Sep2013, Vol. 38 Issue 3, p242-255. 14p.