Zobrazeno 1 - 10
of 562
pro vyhledávání: '"Thompson, RB"'
Autor:
Thompson, RB, Reffatto, V, Bundy, JG, Kortvely, E, Flinn, JM, Lanzirotti, A, Jones, EA, McPhail, DS, Fearn, S, Boldt, K, Ueffing, M, Ratu, SGS, Pauleikhoff, L, Bird, AC, Lengyel, I
Publikováno v:
E3971
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::a1e642ecf3fb632556954c6dc9c8c06b
http://hdl.handle.net/10044/1/59185
http://hdl.handle.net/10044/1/59185
Publikováno v:
Magnetic resonance in medicine, vol 71, iss 6
Middione, MJ; Thompson, RB; & Ennis, DB. (2014). Velocity encoding with the slice select refocusing gradient for faster imaging and reduced chemical shift-induced phase errors. Magnetic Resonance in Medicine, 71(6), 2014-2023. doi: 10.1002/mrm.24861. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6rj106hg
Middione, MJ; Thompson, RB; & Ennis, DB. (2014). Velocity encoding with the slice select refocusing gradient for faster imaging and reduced chemical shift-induced phase errors. Magnetic Resonance in Medicine, 71(6), 2014-2023. doi: 10.1002/mrm.24861. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6rj106hg
Purpose: To investigate a novel phase-contrast MRI velocity-encoding technique for faster imaging and reduced chemical shift-induced phase errors. Methods: Velocity encoding with the slice select refocusing gradient achieves the target gradient momen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::09bbd7cd90d1b847e6743a83b59ef5bf
https://escholarship.org/uc/item/6rj106hg
https://escholarship.org/uc/item/6rj106hg
Autor:
Thompson Rb
Publikováno v:
The Journal of genetic psychology. 160(3)
Gender differences in help-eliciting communication and the relationship of such utterances with ability were explored. A sample of 71 preschoolers (38 boys, 33 girls; mean age 4 years 3 months) were videotaped as they solved a difficult puzzle. Spont
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.