Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Thompson, Carla"'
Autor:
Thompson, Carla M.
Publicized radiation overdoses in computed tomography (CT) imaging sparked concern for the amount of radiation patients receive from CT examinations. Limitations exist with accurately estimating patient radiation dose from CT. However, traditional do
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=csu1440534502
Autor:
Thompson, Carla L.
Publikováno v:
Electronic Document.
Thesis (M.S.C.I.T.)--Regis University, Denver, Colo., 2006.
Title from PDF title page (viewed on Dec. 13, 2006). Includes bibliographical references.
Title from PDF title page (viewed on Dec. 13, 2006). Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://165.236.235.140/lib/CThompson2006.pdf
Autor:
Trattner, Sigal, Halliburton, Sandra, Thompson, Carla M., Xu, Yanping, Chelliah, Anjali, Jambawalikar, Sachin R., Peng, Boyu, Peters, M. Robert, Jacobs, Jill E., Ghesani, Munir, Jang, James J., Al-Khalidi, Hussein, Einstein, Andrew J.
Publikováno v:
In JACC: Cardiovascular Imaging January 2018 11(1):64-74
Autor:
Cotten, Christopher, Thompson, Carla
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2017 Dec 01. 53(4), 622-636.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542806
Autor:
Gantt, Laura, Thompson, Carla
Publikováno v:
The American Journal of Nursing, 1985 Nov 01. 85(11), 1263-1266.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3425054
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, Carla J.
Publikováno v:
Impacting Education; 2023, Vol. 8 Issue 1, p41-43, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, Carla1 cthompson1@uwf.edu
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Nov2014, Vol. 39 Issue 5, p349-360. 12p.
Autor:
Davis, Sandra B.1, Thompson, Carla J.1
Publikováno v:
Journal of Intercultural Disciplines. Winter2014, Vol. 14, p45-61. 17p.