Zobrazeno 1 - 10
of 192
pro vyhledávání: '"Thomas MH"'
Autor:
Geva, Sharon, Schneider, Letitia M, Khan, Shamima, Lorca-Puls, Diego L, Gajardo-Vidal, Andrea, Hope, Thomas MH, Green, David W, Price, Cathy J
Functional imaging studies of neurotypical adults report activation in the left putamen during speech production. The current study asked how stroke survivors with left putamen damage are able to produce correct spoken responses during a range of spe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::563589a294e4d792545e59ab57b3e46a
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/707897/6/Geva_et_al_2022.pdf
https://arro.anglia.ac.uk/id/eprint/707897/6/Geva_et_al_2022.pdf
Autor:
Thomas, MH
University of Technology, Sydney. Faculty of Humanities and Social Sciences. NO FULL TEXT AVAILABLE. Access is restricted indefinitely. The hardcopy may be available for consultation at the UTS Library. NO FULL TEXT AVAILABLE. Access is restricted in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a869451d771cdb1fe8498d226be0cbea
https://hdl.handle.net/10453/37203
https://hdl.handle.net/10453/37203
Autor:
Thomas, MH
THERE was a time when the corners of his tiny work space were discernible. Now they are indeterminate behind towers of bric-a-brac, and the walls are concealed by binders, papers, audio tapes, maps, photographs, books. There are works on Australian h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a40c261921f46352c64e5c38da33c2f6
https://hdl.handle.net/10453/12296
https://hdl.handle.net/10453/12296
Autor:
Thomas, MH
It is now almost three decades since AP Elkin published in Oceania a three-part article titled `RH Mathews: his contribution to Aboriginal studies.1 Recently I have been pursuing my own research into Mathews, gathering material for a book that Elkin,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::245eb8b34e4a3959db54c3d496cbb6b0
https://hdl.handle.net/10453/1143
https://hdl.handle.net/10453/1143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teaching & Learning in Nursing; Apr2010, Vol. 5 Issue 2, p58-62, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.