Zobrazeno 1 - 10
of 324
pro vyhledávání: '"Thomas JK"'
Autor:
Thomas, JK
Alternative educational programs for students at risk of not completing high school have been a feature of Australian education for many years, but a recurring concern with these programs is their effectiveness. One claim is that such programs indire
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::64800c9b54f19d4afb8d46c3196733b1
ObjectiveTo explore the feasibility and utility of a tolerance break (T-Break) guide on young adults’ cannabis use.ParticipantsYoung adults aged 18-29 (n=125) who were current cannabis users.MethodsParticipants recruited through posters and listser
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::198bb34145937efa1651f12da92817fc
https://doi.org/10.1101/2022.05.18.22274748
https://doi.org/10.1101/2022.05.18.22274748
Publikováno v:
Tropical gastroenterology : official journal of the Digestive Diseases Foundation. 37(1)
Publikováno v:
Clinical Immunology and Immunopathology. 81:191-199
We characterized the surface phenotype of B cells from HIV+ children in order to better understand the biology of B cell dysregulation. Twenty-nine HIV-infected, twenty-one exposed, and nineteen age-matched control children were studied for expressio
Autor:
Anish Bhardwaj, Thomas Jk Toung, Jeffrey R Kirsch, Raymond C Koehler, Patricia D Hurn, Richard J Traystman
Publikováno v:
Stroke. 32:355-355
P91 Kappa ( K ) opioid receptors have been implicated in neuroprotection from ischemic neuronal injury. We tested the effects of a selective and specific K -opioid receptor agonist, BRL 52537 and antagonist, norBNI on infarction volume following tran
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.