Zobrazeno 1 - 10
of 2 255
pro vyhledávání: '"Thomas, Mary A."'
Autor:
Fox, Geoffrey, Thomas, Mary P, Bhatia, Sajal, Brazil, Marisa, Gasparini, Nicole M, Merwade, Venkatesh Mohan, Neeman, Henry J., Carver, Jeff, Casanova, Henri, Chaudhary, Vipin, Colbry, Dirk, Crosby, Lonnie, Dewan, Prasun, Eisma, Jessica, Irfan, Ahmed, Kaehey, Kate, Liu, Qianqian, Ni, Zhen, Prasad, Sushil, Qasem, Apan, Saule, Erik, Sundaravadivel, Prabha, Tomko, Karen
This document describes a two-day meeting held for the Principal Investigators (PIs) of NSF CyberTraining grants. The report covers invited talks, panels, and six breakout sessions. The meeting involved over 80 PIs and NSF program managers (PMs). The
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.14199
Publikováno v:
Automatika, Vol 65, Iss 4, Pp 1325-1338 (2024)
Speech emotion recognition (SER) is attractive in several domains, such as automated translation, call centres, intelligent healthcare, and human–computer interaction. Deep learning models for emotion identification need considerable labelled data,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f606f9c9a944091bd8cdf7041ebaca6
Autor:
Samar, Sahil, Chen, Mia, Karpinski, Jack, Ray, Michael, Sarin, Archita, Garcia, Christian, Lange, Matthew, Stubbs, Joe, Thomas, Mary
The Artificial Intelligence (AI) institute for Intelligent Cyberinfrastructure with Computational Learning in the Environment (ICICLE) is funded by the NSF to build the next generation of Cyberinfrastructure to render AI more accessible to everyone a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.11086
Publikováno v:
In Journal of Lipid Research November 2024 65(11)
Autor:
Soliman, Nancy, Kuret, Verena, Chan, Elaine, Smith, Christopher, Thomas, Mary Ann, Mahallati, Houman, Grosjean, Heidi, Friebe, Erika, Rusnell, Leah
Publikováno v:
In Seminars in Fetal and Neonatal Medicine
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Journal of Pediatrics October 2023 261
Publikováno v:
In The Journal for Nurse Practitioners September 2023 19(8)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.