Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Thomas, D. Roland"'
Publikováno v:
The Canadian Journal of Statistics / La Revue Canadienne de Statistique, 2019 Dec 01. 47(4), 653-667.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48744649
Publikováno v:
In Journal of Business Research December 2019 105:80-97
Autor:
Thomas, D. Roland
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1997 Oct 01. 22(3), 309-322.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165287
Publikováno v:
International Statistical Review / Revue Internationale de Statistique, 1996 Dec 01. 64(3), 295-311.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1403787
Autor:
Thomas, D. Roland, Zumbo, Bruno D.
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 1996 Jul 01. 21(2), 110-130.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1165213
Publikováno v:
International Marketing Review, 2016, Vol. 33, Issue 6, pp. 825-850.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-03-2015-0036
Publikováno v:
In International Journal of Research in Marketing 2011 28(3):258-268
Publikováno v:
Journal of Educational and Behavioral Statistics, 2007 Mar 01. 32(1), 61-91.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20172069
Publikováno v:
WIREs: Computational Statistics. Jul2018, Vol. 10 Issue 4, p1-1. 10p.
Autor:
Rao, J. N. K., Thomas, D. Roland
Publikováno v:
Sociological Methodology, 1988 Jan 01. 18, 213-269.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/271050