Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Thoft, Diana Schack"'
Autor:
Soerensen, Ann Lykkegaard1 (AUTHOR) als@ucn.dk, Thoft, Diana Schack1 (AUTHOR), Ward, Alison2 (AUTHOR), Campbell, Jackie2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pilot & Feasibility Studies. 5/1/2024, Vol. 10 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Thoft, Diana Schack1 DST@ucn.dk, Ottesen, Anna Camilla1, Jensen, Anne Melchior1, Ward, Alison2
Publikováno v:
Health Expectations. Aug2021, Vol. 24 Issue 4, p1524-1534. 11p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, sj-pdf-1-dem-10.1177_14713012211067323 for Exploring outcome measures with cognitive stimulation therapies and how these relate to the experiences of people with dementia: A narrative literature review by Alison R Ward, Diana S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5467257b516fd003a840b4eb640f63cd
Publikováno v:
Journal of Pediatric Nursing; Nov2022, Vol. 67, pe24-e30, 7p
Publikováno v:
Thoft, D S & Møller, A K 2020, ' Inddragelse af Personer med Demens og Pårørende i Udviklingen af Tryghedsskabende Demensteknologier ', Tidsskriftet Antropologi, nr. 81, s. 63-85 . < https://tidsskrift.dk/tidsskriftetantropologi/article/view/128366/174509 >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::f634e1723e206ac71072f0d6c2828294
https://vbn.aau.dk/da/publications/46cfa98f-424f-48d2-9250-c2572db56e5c
https://vbn.aau.dk/da/publications/46cfa98f-424f-48d2-9250-c2572db56e5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.