Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Thoele, Kelli"'
Autor:
Thoele, Kelli Marie
Indiana University-Purdue University Indianapolis (IUPUI)
More than 20 million people in the United States have a substance use disorder, resulting in negative individual and societal outcomes. An evidence-based intervention, Screening, Brief In
More than 20 million people in the United States have a substance use disorder, resulting in negative individual and societal outcomes. An evidence-based intervention, Screening, Brief In
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/1805/23193
Autor:
Thoele, Kelli1 (AUTHOR) kellithoele@gmail.com, Yu, Mengmeng2 (AUTHOR), Dhillon, Mandeep2 (AUTHOR), Comer, Robert Skipworth2 (AUTHOR), Maxey, Hannah L.3 (AUTHOR), Newhouse, Robin4 (AUTHOR), Oruche, Ukamaka M.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Medical Informatics & Decision Making. 9/8/2021, Vol. 21 Issue 1, p1-12. 12p.
Autor:
Thoele, Kelli1 (AUTHOR) kellithoele@gmail.com, Moffat, Laura2 (AUTHOR), Konicek, Stephanie3 (AUTHOR), Lam-Chi, Monika4 (AUTHOR), Newkirk, Erica5 (AUTHOR), Fulton, Janet6 (AUTHOR), Newhouse, Robin7 (AUTHOR)
Publikováno v:
Substance Abuse Treatment, Prevention & Policy. 5/11/2021, Vol. 16 Issue 1, p1-20. 20p.
Autor:
Keen, Alyson1,2 (AUTHOR) akeen2@iuhealth.org, Thoele, Kelli1 (AUTHOR), Oruche, Ukamaka1 (AUTHOR), Newhouse, Robin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Implementation Science. 4/23/2021, Vol. 16 Issue 1, p1-7. 7p.
Publikováno v:
Journal of Oncology Navigation & Survivorship; Oct2024, Vol. 15 Issue 10, p326-327, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.