Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Therapy supervision"'
Autor:
Goodman, Karen
Publikováno v:
Goodman, K 2023, The Music Therapy Supervisor : Developmental Perspectives . Ph.d.-serien for Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige fakultet, Aalborg Universitet, Aalborg Universitetsforlag . https://doi.org/10.54337/aau539412673
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1266::20ac6ad103dc5049648c518269e3e632
https://vbn.aau.dk/da/publications/b59330a7-b9b6-4c93-b732-fb02f846a47f
https://vbn.aau.dk/da/publications/b59330a7-b9b6-4c93-b732-fb02f846a47f
Autor:
Marija Vaštakė
This study is the first of its kind in Lithuania to explore reflexivity in the context of psychotherapy supervision. Supervision is held to be an essential requirement for learning and profesional development, especially within professions working wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97f1be1135f13205ac82c5cbab0ccfb7
https://doi.org/10.15388/vu.thesis.332
https://doi.org/10.15388/vu.thesis.332
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susanne Denise Kröckel
Susanne Denise Kröckel wendet den wissenschaftlichen Horizont eines Studiums auf die institutionelle Ausbildungspraxis der Logopädie an. Sie zeigt, wie logopädische Ausbildungssupervision auf der Grundlage systemtheoretischer Überlegungen gestalt
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psicologia: Reflexão e Crítica, Vol 16, Iss 1, Pp 157-170 (2003)
Neste trabalho foi realizado um estudo descritivo da interação verbal livre e contínua entre um supervisor de terapia e um terapeuta iniciante, com o objetivo de identificar variáveis envolvidas no procedimento de supervisão adotado. O comportam
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.